Nordic Morning Group Podcasts
-
Anne Årneby, koncernchef på Nordic Morning Group, har tillsammans med sina medarbetare genomgått en stor förändringsresa, utvecklat kulturen och säkrat upp att ett gammalt företag fortsätter att vara relevant för kunderna även i framtiden. Lyssna på varför hon anser att självledarskap och ett iterativt arbetssätt är två framgångsfaktorer för förändringsarbete och om utmaningen i att […]
The post 34. Anne Årneby – Receptet för ett framgångsrikt förändringsarbete appeared first on HejEngagemang.
-
Vi går igenom en ny rapport om svenskarnas medieplånbok - och upptäcker en oroväckande trend. Vi lägger allt mer på internet, allt mindre på journalistik. Så fokuserar nyhetsmedier på rätt sak? Dessutom: Spekulationer om vilka som köper Schibsteds köp och sälj och Emanuels Kickstarter börjar ge allt fler insikter - och svårigheter. Veckans avsnitt görs i samarbete med Nordic morning group
-
Mediepodden fortsätter sin granskning av Sveriges Radios lyssnartapp och har fått uppgifter om hur lyssnandet på P3 i huvudmålgruppen rasat med 50% på tre år. Dessutom avslöjar vi hur få som faktiskt lyssnar på SR:s digitala sändningar av program som Studio Ett. Dessutom avslöjar vi att Bingo Rimér och Katrin Zytomierskas kanal har blivit drabbad av en pedofilring på Youtube. Vi förklarar vad som hänt och diskuterar vad det betyder för medielandskapet. Dessutom tittar vi närmare på några inflytelserika influencer som visar hur nya medier förändrat maktkartan. Med Emanuel Karlsten och Olle Lidbom. Veckans partner: Nordic Morning Group.