Marketing Partnership Podcasts
-
Hur byggs långsiktiga samarbeten? Möt grymma Therése Sundling Liljedahl, som är Senior Vice President Marketing Partnership på globala livbolaget Live Nation. Här går vi bland annat igenom vad hennes långa titel egentligen innebär i maskineriet - vilket handlar mycket om att bygga långsiktiga samarbeten mellan varumärken och företag, samt manifestera hur de kan jobba med musik och festivaler! Hon är också med i ett gäng styrelser och advisory boards, som exempelvis Fanzingo och Tim Bergling Foundation. Utifrån sin breda och långa erfarenhet berättar hon även mer om exempelvis närvarande ledarskap, social hållbarhet, arbetet med partners, rekrytering inom branschen, att bygga team, sätta upp och jobba mot gemensamma gruppmål + mycket mer, lyssna nu!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
-
Hur byggs långsiktiga samarbeten? Möt grymma Therése Sundling Liljedahl, som är Senior Vice President Marketing Partnership på globala livbolaget Live Nation. Här går vi bland annat igenom vad hennes långa titel egentligen innebär i maskineriet - vilket handlar mycket om att bygga långsiktiga samarbeten mellan varumärken och företag, samt manifestera hur de kan jobba med musik och festivaler! Hon är också med i ett gäng styrelser och advisory boards, som exempelvis Fanzingo och Tim Bergling Foundation. Utifrån sin breda och långa erfarenhet berättar hon även mer om exempelvis närvarande ledarskap, social hållbarhet, arbetet med partners, rekrytering inom branschen, att bygga team, sätta upp och jobba mot gemensamma gruppmål + mycket mer, lyssna nu!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.