Avsnitt
-
Pimeän tunnelin arvoitus.
Kirjoittanut:
Gamalfrank
Linkki tarinaan:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/1klugsw/i_picked_up_a_man_on_a_remote_road_in_a_tunnel/ -
Kolme pidempää creepypastaa. Lähteenä anonyymit keskustelupalstat.
-
Saknas det avsnitt?
-
Kaksi vanhempaa creepypastaa.
-
Ihmisten postaamista tarinoista kasattu video.
-
Vihertekstinä pyörinyt vanha creepypasta. Nyt koko tarina yhdessä paketissa.
-
Tarinoita alunperin jostain 4chanin kätköistä.
-
Tarina on Tobias Malmin kirjoittama, hänen uusi romaaninsa The Cave to Another World löytyy tästä linkistä: https://www.amazon.com/dp/9152756688 - A story about a world where humanity never evolved."
-
Metsäpalstan luolasta kaivautuu hirviöitä ja minä sekä muut metsänvartijat estämme niitä. Tarina: https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/thcmjy/im_a_ranger_for_a_circle_of_forest_in_the_depths/
-
Metsään sijoittuvia kauhutarinoita alunperin ehkä 4chanista
-
Pelottava tarina luolastojen asukeista.
-
Klassikkocreepypasta. Löytyneeköhän enää netistä..?
-
Tässä jaksossa ei tarinoita. Vain minun ulinaa.
-
Palasivatko kaikki retkeltä?
Tarinan kirjailija on kirjoittanut kokonaisen kirjan verran kauhua. Linkki alapuolella. Myös hänen tippisivu löytyy alhaalta jos haluaa muuten vaan tukea häntä.
Kirjoittaja: JamFranz
Tarina:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/ux8muo/my_friend_and_i_went_hiking_and_im_starting_to/
https://www.amazon.com/Woman-Walls-Other-Stories-ebook/dp/B0DGBMDH5F?ref_=ast_author_dp_rw&th=1&psc=1&dib=eyJ2IjoiMSJ9.kA_XeiEdR2O3YyHi3b6H5g.gNFWZKM_fCra1WeDP5_4Y2kocnZeGwW4hDdouHSuzB4&dib_tag=AUTHOR
https://ko-fi.com/JamFranz -
Sairaanhoitajat kokevat ja näkevät työssään kaikenlaista selittämätöntä.
-
Metsässä retkeily sateella voi koitua kohtalokkaaksi.
Kirjoittanut: StrangeAccounts
Linkki tarinaan:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/6hcpye/when_it_rains_in_the_woods/ -
Viimeinen jakso. Pitkään siinä menikin. Kiitos Sarjan seuraamisesta ja kiitos myös sen kirjoittajalle. Tsekatkaa hänen muutkin tarinansa.
Kirjoittanut: 02321
Linkki tarinaan:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/11txt8l/i_deliver_mail_to_cryptids_final/ -
Testi on vaatinut paljon, mutta onnistuuko sankarimme?
Kirjoittanut:
02321
Linkki:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/11s2ks8/i_deliver_mail_to_cryptids_a_very_important_test/ -
Joutuuko postimies ansaan vai kenties tulikokeeseen?
Kirjoittanut: 02321
Tarina:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/11s2ks8/i_deliver_mail_to_cryptids_a_very_important_test/ -
Kryptidit salailevat jotain.
Kirjoittanut:
02321
Tarina:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/11rbkdr/i_deliver_mail_to_cryptids_i_had_a_hectic_day/ -
Kuulustelu
Kirjoittanut:
02321
Tarina:
https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/11owsnv/i_deliver_mail_to_cryptids_the_importance_of_a/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf - Visa fler