Avsnitt
-
🎙️Deze week in De Jogclub: Hendrik verschijnt op het appel met aerosokken en is tegenwoordig ook verantwoordelijke van het luchthavenvervoer binnen Bahrein, Seppe liep een ultra, brak zijn hand en nam een overdosis creatine, Bobby fietste rond Nederland en Keppens zorgt voor de reünie van De Jogclub Projects.
Kijktips:
Docu Hendrik: https://www.youtube.com/watch?v=FT4qGBsWo-I
Docu Bobby: https://www.youtube.com/watch?v=y5JEptm9d5Y
-
Pj & Michael zijn er weer en deze weel brengen ze Victoria Warpy mee. Victoria verteld hoe ze in de atletieksport belande waar ze voor sommige uit het niets opdook. Zou het te maken hebben met een atletiektrauma uit haar jeugd waardoor ze pas laat aan de oppervlakte verscheen? Dit en nog veel meer in aflevering 15 van De Jogclub Track & Field.
-
Saknas det avsnitt?
-
Een maandoverzicht dat nog eens op tijd is. We zijn er met updates over de Baboboys, Hendrik zijn congres dat Bobby bijna hersendood verliet, de Duo Diagonaal en Nico en Hendrik proberen het over voetbal te hebben.
-
In deze aflevering van De Jogclub T&F ontvangen PJ en Michael man in vorm Pieter Sisk. Ze hebben het over het Belgische Record dat hij afsnoepte van Ivo Vandamme, zijn hoogtestage in Leuven, zijn plannen voor de zomer en zoveel meer.
-
Na een drukke maand maart is het tijd om terug te blikken, Seppe werkte een duatlon af in helse omstandigheden, Hendrik komt met een update over de Baboboys en Bobby liep zijn eerste halve marathon. Ook was er de Jogclub Ultra waar we het uitgebreid over hebben.
-
Deze week komen de Aluplex Belgian Panda's langs oftewel Frans Claes en Kevin Panhuyzen. Samen reden ze de Cape Epic en finishte ze 12e in het algemeen klassement. We hebben het over hun materiaal, wat een goed team nodig heeft en alles wat ze meemaakte onderweg. Verder nog even vooruitblikken naar de rest van hun seizoen.
-
Track & Field is terug: Pj heeft Michael Somers mee aan boord gebracht om de last van de podcast te dragen. Hun gast deze week is niemand minder dan Simon Verherstraeten een sprintbom die alles kapot loopt tegenwoordig en op het WK indoor ook zichzelf de brancard op liep. Dit en nog veel meer hoor je in deze aflevering.
-
Deze week schuift Bart Swings mee aan tafel om het te hebben over de voorbije winterspelen, zijn moeilijk jaar ervoor met de knieblessure die langer aansleepte als gehoopt. Seppe Kwam Nico de operationeel manager van De Jogclub tegen onderweg naar de studio en nam hem ineens mee om erbij te komen zitten. Verder gaat het ook over zijn aankomend post- Olympisch jaar en wie weet zit er ook wat nieuws aan te komen.
-
Een nieuwe aflevering met Hendrik die rechtstreeks van GP Denain komt maar geen bloemen mee bracht voor ons, Seppe die naar Monte Gordo trok "Het lopersparadijs".
Bobby ging BRM'n en belande in de wielen bij een gekke Pool.
Tot slot de geboorte van de nu al legendarische Baboboys de fanclub waar je deel van uit moet maken.
-
Deze week in klein comité met meneer Keppens. We hebben het over de winterspelen , de strenge selectiecriteria voor jeugdatleten in de atletiek, Seppe die ineens medelijden krijgt tijdens een wedstrijd en nog veel meer...
-
Thomas roeide op zijn eentje de Atlantische oceaan over van La Gomera tot Antigua. 41 dagen was hij onderweg. Wij nodigde hem uit om zijn verhaal te komen doen van zijn voorbereiding tot zijn thuiskomst. Wie het goede doel wilt steunen: https://www.thevandal.be/product-categorie/collabs/madlantic/
-
Het is zover, Michael Somers is officieel auteur. Zijn boek een nieuw leven is uit en hij komt het bij ons voorstellen. PJ & Bobby konden een persversie lezen en voelen Michael aan de tand over enkele bedenkingen tijdens het lezen.
Seppe vroeg zich af of er een Jogclub passage in het boek zat en Bobby deed hier en daar een noodzakelijke aanpassing.
Afsluiten doet Michael met op maat gemaakte Jogclub poëzie die auteursrechtelijk beschermd blijkt te zijn.
Bestellen: https://www.standaardboekhandel.be/p/een-nieuw-leven-9789464106725
-
We zijn terug geland na onze hoogvlieger in GC De Wildeman, PJ sluit terug aan na zijn webinar waar hij ongetwijfeld ook met tips strooide...
Verder is er het bijna dood moment van Seppe live on tape, zit de loting van UTMB erop en had Bobby een crisis overleg.
-
Deze week de langverwachte eindejaarsspecial live vanuit het cultureel centrum De Wildeman in Herent.Joris en Christophe van The Running Crew zakten af naar Herent om samen met ons het sportjaar 2025 te overlopen. Wat een test voor de cultuurdienst in Herent was werd voor ons een test met publieksinteractie en een hele nieuwe wereld die open ging. Wie of wat was voor ons sportman, sportvrouw, sportmoment, farce van het jaar,… Verder werden er weer gele kaarten uitgedeeld maar deze keer niet bedoeld om te bestraffen.
Afsluiten doen we met een korte vooruitblik naar 2026 en een culturele buiging. -
Afgelopen weekend stond er een grote Jogclub delegatie aan de start van de Hel van Kasterkee.
Seppe haalde zijn 11e overwinning binnen. PJ maakte een mooi debuut op de lange afstand crossduatlon en Hendrik en Bobby beleefde een dagje miserie.
Tickets voor de Live op 8 januari:
https://www.gcdewildeman.be/programma/de-jogclub-live
-
Joris Keppens liep in Valencia naar een tijd van 2h13m05
Na twee marathons dit najaar was het tijd om hem hierover aan de tand te voelen. Was dit het plan vooraf of een ingeving van het moment om twee marathons zo kort achter elkaar te lopen? En vooral staan er nu ook twee fanrides gepland?
-
Deze week schuift Hendrik weer mee aan tafel. Hij komt vertellen over zijn nieuwe job en wij vragen ons af of dit sportswashing is.
Verder hebben we het over de hel voorbereidingen van iedereen die overal wel wat verstoord is. Tot slot komt Seppe met een verhaal over PTSS.
-
Live van in de Warotzaal in Herent ontvangen we trailloopster Laura Van Vooren en haar coach Wannes Lybaert.
Laura won een Major by UTMB in Val d'Aran. Vorige week werd ze nog Belgisch Kampioene long distance trail running op de GTLC.
We hebben het samen met haar en Wannes over hun aanpak, speciale trainingsmethode specifiek gericht op trailrunning en hier en daar wat tips voor Seppe moest hij ooit terug aan de start staan van de UTMB.
-
Na 23 maanden zwangerschap komt Hendrik bevallen in de studio. in December 2023 maakte hij een voorbereiding om het te hebben over veldrijden. 2 veldritwinters passeerden en eindelijk is Hendrik verlost van een last die hij nagenoeg 2 jaar meedraagt.
-
We zijn eindelijk terug van weg geweest, Bobby geraakte niet in de studio de afgelopen weken, Seppe zit in een post UTMB dip en probeert dit te helen met gravelkoersen en PJ zit met een mix van kasseien.
Niet alleen bij ons gebeurde er veel maar ook in het sportlandschap.
- Visa fler