Avsnitt
-
הפעם הייתה לי הזכות לארח את מתן גץ, בוגר מחזור ל״א בתלפיות.
מתן הוא ממייסדי ומנכ״ל AIM Security, חברת סייבר שפעלה באחד התחומים החמים והדינמיים ביותר בשנים האחרונות: AI Security. בתוך פחות משלוש שנים החברה הפכה למובילה בקטגוריה ונרכשה על ידי Cato Networks בעסקה שהוערכה במאות מיליוני דולרים.
בשיחה ניסינו להבין לא רק את הטכנולוגיה, אלא בעיקר את המשחק שמאחורי הקלעים: איך בונים חברה כשהקטגוריה עצמה עדיין לא מוגדרת, איך מגייסים 10 מיליון דולר על צוות וחזון עוד לפני שיש מוצר או אפילו מצגת, ואיך מזהים גל טכנולוגי בזמן ורוכבים עליו מהר יותר מהמתחרים.
דיברנו על האתגרים במכירה לשוק האמריקאי מתוך ישראל, על בניית צוות יוצא דופן בלי להתפשר על איכות, ועל המעבר מהאמונה שיש בעיה מעניינת שכדאי לפתור, להבנה שנוצרת כאן קטגוריה חדשה לגמרי.
ברקע הסיפור היזמי יש גם רובד אישי כואב שלצערי לא הספקנו לדבר עליו בפרק. מתן הוא בן דודו של החייל עומר נאוטרה ז״ל, שנחטף בבוקר ה 7.10, ובמקביל לבניית החברה היה פעיל מאוד במאבק להחזרת החטופים. גם אם לא העמקנו בזה בשיחה, אי אפשר להתעלם מהסערה האישית והלאומית שבתוכה כל המסע הזה התרחש.
תודה רבה למתן על שיחה פתוחה, כנה ומרתקת.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את ניר ירון, בוגר מחזור ל״ז בתלפיות, ועד ממש לאחרונה ראש המטה של מנכ״ל משרד האוצר.
ניר הוא הבוגר הצעיר ביותר שהתארח בפודקאסט עד כה, ובפרק הוא נתן הצצה למה שקורה מאחורי הקלעים של קבלת ההחלטות הכלכליות בישראל.
דיברנו על מה שלא עובד טוב (כפי שניתן היה לנחש), בירוקרטיה, קשיי ניהול, חוסר אמון בין גופים, והפער הגדול בהטמעת טכנולוגיה במגזר הציבורי. אבל דיברנו גם על מה שכן עובד: אנשים טובים וצעירים במשרד האוצר, שעובדים עד אמצע הלילה מתוך תחושת שליחות, ומנסים להשפיע מבפנים על החלטות שנוגעות לכולנו.
מקווה שהפרק ייתן לכם חשק לשקול גם עשייה ציבורית. צריך שם אנשים טובים, עכשיו במיוחד.
-
Saknas det avsnitt?
-
הפעם הייתה לי הזכות לארח את יבגני דיברוב, ממייסדי ומנכ"ל Armis, שנמכרה לאחרונה בשווי של כ־8 מיליארד דולר ל ServiceNow.
יבגני ואני הכרנו עוד בטירונות בתלפיות, ומאז יצא לי לראות מקרוב חלק מהמסע המטורף שהוא עבר, עד להובלת אחת מחברות הסייבר הגדולות שיצאו מישראל.
אבל מעבר לסיפור ההצלחה המטורף, אחד הדברים שהכי בלטו לי בשיחה היה השילוב בין רעב בלתי נגמר לנצח, לבין צניעות אמיתית ורצון תמיד ללמוד.
לא משנה אם זו עסקה של חמישים אלף דולר או של מיליונים, ולא משנה כמה החברה גדלה, התחושה היא שהוא אף פעם לא מוכן להפסיד.
דיברנו על האבולוציה האישית שנדרשת ממנכ"ל כשהחברה צומחת מסטארטאפ קטן לארגון גלובלי, על תחרותיות, לחץ, קבלת החלטות, ועל המחיר האישי של הצלחה בקנה מידה כזה.
האזנה נעימה 🎧
(00:00:00) הקדמה ושיחה על האקזיט ל-Insight Partners והדרך להנפקה
(00:09:32) ילדות, עלייה לישראל ואהבה לספורט כבסיס לתחרותיות
(00:14:16) השירות ביחידה 81 והצעדים הראשונים בעולם היזמות
(00:24:48) הקמת ארמיס ופיצוח הפתרון לניהול נכסים וסייבר
(00:36:53) משברים, הפסדים וסיפורים מהשטח על ניצחון מול מתחרים
(00:46:18) ההתמודדות עם מגפת הקורונה והמעבר לפלטפורמה רחבה
(00:50:52) אסטרטגיות לצמיחה אגרסיבית (Hyper-growth) ובניית מנועי צמיחה חדשים
(01:00:46) סדר היום של מנכ"ל והחזון הלאומי והאישי לעתיד
-
הפעם הייתה לי הזכות לארח את אלעד ברקמן, בוגר מחזור כ״ז בתלפיות.
אלעד הוא ממייסדי וה-CTO של חברת PhaseV, סטארטאפ בתחום ה-AI והביוטק שמנסה לשנות את הדרך שבה העולם מפתח תרופות.
בשיחה ניסינו להבין איך בכלל נראה תהליך פיתוח תרופה כיום, למה הוא לוקח לעיתים יותר מעשור ועולה מיליארדי דולרים, ואיך שימוש בבינה מלאכותית ובניסויים קליניים אדפטיביים יכול להפוך את התהליך למהיר, זול ויעיל יותר.
דיברנו על האתגרים העצומים של עולם הפארמה, על הקושי בגיוס חולים לניסויים, על השמרנות של התעשייה והרגולטורים, ועל איך אפשר להשתמש בדאטה בזמן אמת כדי לשפר ניסויים, לעצור מוקדם ניסויים שלא עובדים, ואפילו “להציל” תרופות שנכשלו לכאורה.
מעבר ל-PhaseV עצמה, דיברנו גם על הדרך האישית של אלעד, מהעולמות של אלגוריתמיקה ו-Data Science ב Via, ועד להקמת חברה שפועלת בנקודת המפגש בין תוכנה, סטטיסטיקה ורפואה.
00:00:00, היכרות עם אלעד ברקמן והרעיון מאחורי PhaseV00:12:23, איך מפתחים תרופה ומהם ניסויים קליניים00:29:18, מהם ניסויים אדפטיביים ולמה התעשייה צריכה אותם00:43:13, המוצר של PhaseV: תוכנה ככלי אוטומציה לניסויים00:57:53, הצלת תרופות (Rescue) וזיהוי מגיבים לטיפול01:05:50, האתגרים בחדירה לשוק הפארמה השמרני מנקודת מבט חיצונית
תודה כמו תמיד Google for Startups על האירוח
-
הפעם הייתה לי הזכות לארח את אלון דרור, בוגר מחזור ל״ב בתלפיות.אלון הוא מנכ״ל ומייסד-שותף של חברת Kela, סטארטאפ דיפנס-טק שקם לפני כשנתיים וכבר גייס (הרבה) מעל 100 מיליון דולר מקרנות כמו Sequoia, Lux Capital וקרן ההשקעות של ה CIA.
בשיחה ניסינו להבין איך הולך להראות שדה הקרב המודרני, ולמה למרות כל הטכנולוגיה, הבעיה הגדולה של צבאות היום היא דווקא לא מחסור ביכולות אלא היכולת לחבר ביניהן.
מעבר ל Kela עצמה, דיברנו גם על איך מקימים חברת Defense Tech מאפס, כשאין Palybook קיים לעבוד לפיו, ואיך ניגשים לעולם של B2G ומכירה לצבאות.אלון שיתף בדרך האישית שלו, מהשירות בשריון ובמפא״ת, דרך סטנפורד והעולם היזמי, ועד ההחלטה לחזור לעולמות הביטחון ולבנות חברה עם אימפקט אמיתי.
-
הפעם הייתה לי הזכות לארח את ד״ר כפיר סולימני, בוגר מחזור ל״ג בתלפיות.
כפיר הוא אחד החוקרים הצעירים המבטיחים בכל מה שקשור לשילוב של פיזיקה, קוונטים ומדעי המחשב. הוא עובד על שאלות גדולות כמו איך מחשבים קוונטיים עלולים לשבור הצפנה מודרנית, ואיך חישוב קוונטי או חישוב מבוסס פיזיקה יכול יום אחד להיות הרבה יותר יעיל מ-GPU למשימות של בינה מלאכותית.
שמענו איך הוא הגיע בכלל לעולם הקוונטים, איך עשה דוקטורט תוך כדי שירות הקבע, ואחר כך איך הצליח “להשתחל”, עם קצת נחישות וחוצפה ישראלית, למעבדה מובילה ב-MIT. וגם נדבר על המעבדה שהוא עתיד להקים בטכניון בקרוב.
סליחה מראש על האיכות, הקלטנו אצלי במשרד במהלך המלחמה.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את רואי שפר, מחזור י״ז בתלפיות.
רואי הוא ראש חטיבת תוכניות העילית במפא״ת, ואחראי על פיתוח דור המנהיגות והמנהיגים הטכנולוגי הבא של מערכת הביטחון, החל מתוכניות כמו תלפיות, פסגות ונחשון, דרך פעילות בפריפריה עם אודם, ועד יוזמות נוספות כמו בראשית.
בשיחה דיברנו על איך בונים מצוינות לאורך זמן, למה לימוד לעומק של יסודות מדעיים חשוב יותר מטכנולוגיות ספציפיות, ואיך אקוסיסטם של בוגרים מצליח לפתור בעיות לאומיות מורכבות.
הפרק הוקלט (הרבה) לפני המלחמה הנוכחית עם איראן.
00:00 היכרות עם רואי שפר והרקע הפיקודי
07:05 תוכניות העילית של מפא"ת: תלפיות, פסגות ונחשון
12:08 תוכנית אודם בפריפריה ותוכנית בראשית
23:39 החזון והמצפן של תוכניות המצוינות
29:19 איך רשת הבוגרים פתרה את אתגר המנהרות
40:07 התאמת ההכשרה לדור החדש והאתגר הפיקודי
53:06 שמירה על רלוונטיות טכנולוגית מול אתגרי העתיד
01:03:06 מאחורי הקלעים: ההחלטה להכפיל את תלפיות
-
הפעם הייתה לי הזכות לארח את ד״ר אסיף סיני, בוגר מחזור כ״ג בתלפיות.
אסיף הוא מנכ״ל ומייסד-שותף של חברת Qedma (קדמה), שפועלת בחזית המחשוב הקוונטי.בשיחה צללנו לאחת הבעיות הכי גדולות בתחום: למה מחשבים קוונטיים עדיין לא מצליחים לספק ערך פרקטי, למרות ההתקדמות האדירה בחומרה.
דיברנו על עולם הקוונטים מהבסיס, על הפער בין ההבטחה למציאות, ועל האתגר המרכזי של רעש ושגיאות שמגבילים את היכולת להריץ אלגוריתמים מורכבים.אסיף שיתף איך קדמה ניגשת לבעיה הזו דרך שכבת תוכנה שמאפשרת לשפר את אמינות החישובים, גם בלי לחכות לדור הבא של החומרה, ועל הדרך שלו מפיזיקה עמוקה ופרויקט דוקטורט שלא עבד, להקמת סטארטאפ שעובד עם חברות כמו IBM.
שיחה על דיפ-טק אמיתי, על קבלת החלטות קשות בדרך, ועל איך בונים משהו חדש לגמרי מאפס.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את ערן סודק בוגר מחזור י״ז בתלפיות.ערן הוא סגן נשיא באינטל, ומוביל את ארכיטקטורת ה-SoC של מעבדי ה-PC וחלק ממעבדי ה-Data Center.
דיברנו על מה זה בעצם System on Chip, איך מתכננים שבב חמש שנים קדימה בעולם שמשתנה בקצב מסחרר, ואיך מקבלים החלטות ארכיטקטוניות כשההימורים עולים מיליארדים.
צללנו לעומק תעשיית השבבים: המודל של IDM, המרוץ לטכנולוגיות ייצור מתקדמות, היחסים בין אינטל ל-TSMC, והמשמעות הגיאופוליטית של מפעלי ייצור.
שוחחנו גם על השנים של ערן באפל בתקופת המעבר ל-Apple Silicon, על ההבדלים התרבותיים בין החברות, ועל איך זה מרגיש להיות בתוך חברה שהייתה שנים מספר אחת, איבדה גובה, ומנסה לבצע קאמבק.
וגם דיברנו על AI (כמובן), על העתיד של x86, ועל איך נראית הנהגה טכנולוגית גלובלית כשחצי מהארגון בישראל וחצי בארה״ב.
היה מעשיר ומרתק.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את פרופ׳ אמיר לשם, בוגר מחזור ו׳ בתלפיות.
אמיר הוא ממקימי הפקולטה להנדסה בבר-אילן, חוקר בתחום עיבוד אותות, תקשורת ולמידה מרובת סוכנים, ואדם שנע לאורך הקריירה שלו בין אקדמיה, תעשייה ותשתיות טכנולוגיות שמשפיעות על מיליוני אנשים.
שוחחנו על המסלול האישי של אמיר מהדוקטורט בלוגיקה מתמטית וההחלטה האמיצה לעבור תחום באמצע הדרך, דרך ימי הבועה במטאלינק והעבודה על טכנולוגיות DSL ו-WiFi, ועד לישיבה בוועדות התקינה הבינלאומיות שבהן מתעצבת הטכנולוגיה שכולנו משתמשים בה (זה הרבה יותר פוליטי ממה שחושבים).
בחלק השני של השיחה צללנו לחזית המחקר שלו היום, למידה מרובת סוכנים (Multi-Agent RL), השאלה איך גורמים לאלפי סוכנים דיגיטליים לעבוד יחד בלי להתפרק, והסכנה שבמתקפות מידע כוזב במערכות לומדות מבוזרות.
דיברנו גם על ספר השירה העברי הראשון שנכתב כולו על ידי AI, והשאלה האם מכונה יכולה לרגש.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את מאיר פנסטר בוגר מחזור ח׳ בתלפיות.
מאיר הוא מומחה בולט בכל מה שנוגע לפטנטים וקנין רוחני בישראל.
שוחחנו על ההבדלים בין סוד מסחרי לפטנט רשום, על כמה מיתוסים לגבי הגנה על תוכנה, ודיברנו על כמה מקרים ספיציפיים כמו תביעת Orca ו Wiz ופטנט "One Click״ של אמזון. דיברנו גם (איך לא) על איך AI משנה את אופן סקרית וכתיבת הפטנטים היום.
מאיר, תודה רבה שהגעת, למדתי לא מעט ואני בטוח שבקרוב גם רבים אחרים.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את אריאל מייסלוס בוגר מחזור יג׳, בפרק לייב שהקלטנו במסגרת ה Talpiot Angel Forum - אירוע לבוגרי תלפיות שמתעניינים בהשקעות אנג׳ל.
אריאל יזם סדרתי ומשקיע אנג׳ל פעיל מאוד, כיזם, הוא הקים בין השאר את Passave, ואת Anobit שנמכרו במאות מיליוני דולרים כל אחת. וכמשקיע, אריאל נחשב אנג׳ל לא שגרתי, הוא משקיע סכומים משמעותיים מאד בכל חברה, מעורב מאוד בחברות שבהן הוא משקיע, ובמקרים רבים גם יושב בבורד. לאורך השנים הוא ליווה עשרות חברות ביניהן Alooma, Guardicore, Epsagon, Entitle, Nexite ועוד.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את גלעד לדרר, בוגר מחזור ג׳ בתלפיות.
לגלעד מסלול חיים לא שגרתי, אפילו בסטנדרטים של הפודקסט.אחרי תלפיות הוא שירת חובלים, התלפיון הקרבי הראשון, ובהמשך הקים יחד עם עופר ואורי כנרות (ממחזורים ב׳ ו ד׳) סטארטאפ שפיתח טכנולוגיה פורצת דרך לעכבר אופטי. החברה כמעט חתמה על חוזי ענק של מאות מיליוני דולרים עם מייקרוספט ואפל אך בסופו של דבר לא הצליחה. הסיפור של הסטאטרטאפ הפך לאחר מכן ל case study בבתי הספר למנהל עסקים ב INSEAD ו- Wharton. בפרק גלעד משתף בסיפורים מרתקים מ״מלחמות העכברים״ בשנות ה90 בסיליקון וואלי, כולל פספוסים כואבים, החלטות קשות ושאר אנקדוטות משעשעות. מעבר לזה דיברנו גם על העסקים שעשה באנגולה, או איך מוכרים אינטרנט למדינה שאין לה חשמל, ועל המיזם שהוא מוביל היום שמטרתו לפתור בעיה של עשרות מיליוני חולי סכרת בעולם.
-
איזה כיף, עלינו לגמר בתחרות פודקאסט השנה של גיקטיים בקטגוריות -
1. פודקאסט הראיונות של השנה
2. הפודקאסט העצמאי של השנה
אשמח מאד אם תצביעו לנו
לינק לכתבה -
https://www.geektime.co.il/podcast-of-the-year-2025-vote-is-now-open/
ולנוחותכם, עשיתי את זה אפילו יותר קל, אפשר להשתמש בלינק הבא, ״שיחת בוגר״ כבר מסומנת בקטגוריות הרלוונטיות ואין צורך לסמן את שאר הקטגוריות, רק ללחוץ Submit.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdx_7O7YpuCPKMLKiaERYajO2RFgAFOqd7Kp33iYFN6j3e6Cg/viewform?entry.40654636=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA+%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8&entry.1716923476=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA+%D7%91%D7%95%D7%92%D7%A8---------
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את אנדרי דולקין מחזור כ׳ בתלפיות.
אנדרי הוא Chief Product Officer בחברת Hypernative, שמפתחת מערכת שמזהה ומונעת בזמן אמת סיכונים ומתקפות בעולם הבלוקציין. החברה גייסה מעל 60M$, ויש לה מאות לקוחות וביניהם הארגונים הפיננסיים הכי גדולים בעולם.
אנדרי הסביר בסבלנות רבה על עולם הבלוקצ׳יין, מטבעות שונים, פרוטוקולים שונים, חוזים חכמים, וגם על תקיפות שהיו בעבר (כולל גניבה של 1.5B$ ! מבורסת הקריפטו Bybit ).
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את מאיר אדסט בוגר מחזור ט״ז, ואחד המייסדים של Solaredge.
חברת Solardedge הוקמה בשנת 2006 וצמחה לחברת ענק עם אלפי עובדים והכנסות שנתיות של מיליארדי דולרים.
החברה הפכה לשחקן מרכזי בעולם האנרגיה הסולרית, הונפקה בנאסדק, ובשיאה לתקופה קצרה הגיעה לשווי של יותר מעשרים מיליארד דולר, יותר מכל חברה ישראלית אחרת באותה תקופה.
דיברנו על מסע ההקמה, הטכנולוגיה שמאחורי הפתרון, רגעי השיא, וגם הזמנים המאתגרים. השוק הסולרי עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, אז היה מעניין לשמוע איך החברה התמודדה עם האתגרים הללו, וגם לא מעט על ההזדמנויות בעתיד.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את עמית רוזנצוויג, בוגר מחזור כ״ה בתלפיות.
עמית הוא יזם ומנכ״ל Ottopia סטארטאפ בעולומות התחבורה, ובאופן ספציפי תחום ה TeleOperation - שליטה ברכבים מרחוק. החברה גייסה עשרות מיליוני דולרים, מונה עשרות עובדים ולקוחות מכל העולם.
בעקבות אסון ה־7 באוקטובר, תקופה לא פשוטה שהשפיעה על כולנו, עמית לקח את המשבר והפך אותו לא להזדמנות אחת אלא לכמה. הוא הקים יחד עם אחרים קרן פילנתרופית משמעותית לתמיכה בנפגעים, ובמקביל הוביל את הסטארטאפ שלו לשינוי עמוק והתרחבות מעבר למגזר המסחרי גם ללקוחות במגזר הבטחוני, החלטות שהן ממש pivotal בחברה.
שיחה מסקרנת שפתחה לנו צוהר לא רק על Ottopia אלא גם עולמות הרכב האוטונומי בכלל.
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את פרופ׳ אלי וקסמן, בוגר מחזור ה׳ בתלפיות.
פרופ׳ וקסמן הוא פיזיקאי תאורטי מהבולטים בישראל, ראש המחלקה לפיזיקה של חלקיקים ואסטרופיזיקה במכון ויצמן למדע.
בין שלל הפרוייקטים שלו הוא גם מוביל את פרויקט אולטראסאט, טלסקופ החלל הישראלי הראשון שעתיד להמריא עוד כשנתיים ולפתוח חלון חדש להבנת היקום.מעבר למחקר המדעי הוא גם תורם מזמנו ברמה הלאומית, הוא גם כיהן כמדען הראשי של הוועדה לאנרגיה אטומית, ועמד בראש צוות המומחים שייעץ למל״ל בתחילת מגפת הקורונה.
הייתה שיחה מרתקת, שבה דיברנו על אקדמיה, הממשק בין אקדמיה לנושאים לאומיים, וגם על המחקר עצמו…
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את ליאור ליטבק, בוגר מחזור כ״ג.
ליאור הוא שותף מנהל בקרן גלילות קפיטל, ומשקיע בסטארטאפים בשלבי ה Early Growth. לפני כן עבד כמשקיע בקרן של מייקרוסופט, כבנקאי השקעות במורגן סטנלי, (וכמתבקש) גם השלים MBA ב Harvard. דיברנו על השקעות בכלל, ועל שלבי צמיחה בפרט, שוחחנו על הקרנות החדשות שהוכרזו לאחרונה בגודל של 500 מיליון דולר, צלננו גם לתקופה שקדמה לכך ולמה בעצם עושה בנקאי השקעות, דיברנו על השקעות בסייבר לעומת תחומים אחרים, ובכלל - זו הייתה שיחה כיפית, זורמת ומלאת תובנות.
-
שמח לחזור ל״עונה״ חדשה של שיחת בוגר!
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את אריק צ׳רניאק, בוגר מחזור ט״ו - טייס קרב, יזם סדרתי (MetaCafe, SuperSonic Ads), משקיע, סופר שספרו הראשון כבר הוכתר כרב מכר (ובתקווה בקרוב גם השני), ואפילו נהג מרוצים.
שיחה מרתקת בעיני שבה נגענו במגוון נושאים, אבל בעיקר צללנו לעולמה של הכתיבה, איך בכלל ניגשים לכתוב ספר, ומה הופך סיפור לטוב. קצת תרבות לא תזיק גם לנו בפודקאסט.
בנוסף, אריק מציע את ספרו החדש ״המיליון הראשון הכי כואב״, בחינם למאזינים. כל מה שהוא מבקש בתמורה הוא ביקורת כנה באתר “עברית”. אפשר לפנות אל אריק או אלי למעוניינים. מעבר לזה שזה ספר מקסים בעיני הוא גם כולל אמרות שפר וקריצות כמו ״התלפיונים האלה אף פעם לא שווים את הכסף״. מעבר לזה - אני לא אעשה ספויילר…
-
הפעם הייתה לי את הזכות לארח את יותם שגב, בוגר מחזור ל״ב, Co-Founder ו־CEO של Cyera.
סיירה היא חברת סייבר שיותם הקים יחד עם תמר בר-אילן חברו למחזור, בתחום ה־Data Security. תוך פחות מחמש שנים הם הגיעו להכנסות של מעל 100M$, מעסיקים כ־800 עובדים ושווי שוק של כ־6B$.כאנקדוטה מרשימה במיוחד, הם כבר הספיקו לרכוש חברת סייבר אחרת של בוגרי התוכנית במחזור מתחתיהם, Trail, בעסקה של 162M$.
בשיחה פתוחה ובגובה העיניים דיברנו על איך בונים מוצר סייבר בצורה נכונה, על תהליכי Enterprise Sales – מהשלב שבו הפאונדרים בעצמם מובילים את המכירות ועד לשלב שבו נבנית מכונת מכירות מקצועית – ועל איך נראית מבפנים צמיחה אגרסיבית בקצב מסחרר.
- Visa fler