Avsnitt
-
Yowser! Datasenter-rushet har som mange vet forårsaket et gigantisk prishopp i maskinvare, og Valve sin nye Steam Machine påvirkes også. Vi diskuterer i ukas episode, pluss: Jeg bestilte Foodora i Fi… Les mer
-
Vi får besøk av den norske (som vanligvis lager engelskspråklig innhold) Vtuberen @bluusiin som forteller om hvordan hun begynte med Vtubing, sin kjærlighet for Final Fantasy XIV, og hennes til… Les mer
-
Saknas det avsnitt?
-
Thomas, Stian og Jostein går gjennom de største annonseringene fra Summer Game Fest 2026 i denne spesialen av Rad Crew Podcast. #summergamefest2026 #gaming #norsk #norge
Våre lenker og hvordan du kan støtte oss: https://jostein.party
Se oss live: https://twitch.tv/rad_crew -
Merk: 007-delen begynner 26 minutt uti hvis du vil høre anmeldelsen først. Vi har en doozy av en episode her. Jostein har spilt 007 First Light, og anmeldelsen hans kan du lese på Pressfire her: ht… Les mer
-
Sony gjør en taktisk retrett og går tilbake til å kun gi ut spillene sine på Playstation. Xbox antas å gjøre lignende ting når det gjelder tilstedeværelse på Switch 2 og Playstation. Så da var kanskje… Les mer
-
Are, Stian og Jostein snakker om Mixtape, Resident Evil Requiem sin actionfokuserte DLC, Diablo IV, og i nyhetene snakker vi om Bungie sin pengekrise og analyserer hvordan ting har gått feil for dem.
-
Jostein ser tilbake på Epyx-spillet California Games, de kulturelle trendene det er basert på, og om det fremdeles er noe å sjekke ut i dag, nesten 40 år senere.
Episoden ble opprinnelig lagt ut på Patreon. Støtt oss: jostein.party -
Velkommen til en ny episode av Rad Crew! Diablo IV er i en fantastisk posisjon akkurat nå, og spillet har vel aldri egentlig vært bedre enn det er akkurat nå. Pluss: Vi diskuterer siste oppdateringen … Les mer
-
What happen when I gonna taking the Playstation? Men seriøst folkens vi snakker Vampire Crawlers og mye mer i ukas episode av Rad Crew, med et fullspekka studio med Linn, Inger Lise, Are og Jostein.
-
Det er på tide å snakke om Pragmata, det nye sci fi spillet fra Capcom der du som astronauten Hugh blir en farsfigur til androiden Diana og sammen må dere løse et mysterie på en månebase som gikk "rad… Les mer
-
Inger Lise og Jostein snakker om den nyeste Starfield-oppdateringen, game awards-showet som var prototypen til The Game Awards tilbake allerede i 1994, Resident Evil 4, 7 og 8 og Inger Lises… Les mer
-
Vi har en "doozy" til dere denne uka, der vi i ukas Topp 5, inspirert av Retro Rewind, snakker om spill som putter deg i en jobb som teknisk sett ikke finnes lenger i noen meningsfylt grad. Pluss mye mer spillprat såklart!
-
Her har du noe å lytte til på hytta i påsken! 2 timer med prat om Super Mario Bros Wonder, Inger Lise sin reise gjennom Resident Evil, Are sin tid med Crimson Desert, og Stian har RUNDA PowerWash Si… Les mer
-
Ida, Joakim og en special guest snakker om PROJECT HAIL MARY-filmen
-
Vi snakker om Marathon, etterdønningene av DLSS5-avdukingen til NVIDIA, Shredder’s Revenge, ulike versjoner av “California Games”, og hvem i helsike er “Grant Turismo”?
Dette, ukas spillreleases, pluss mye mer i ukas episode av Rad Crew! -
Vi snakker om kontroversene rundt Nvidia sin nye DLSS5-teknologi som blir ROASTED på nettet. Er det her spillgrafikk er på vei?Pluss: Stian har endelig spilt Resident Evil 9 Requiem, og Jostein s… Les mer
-
På selveste MAR10, Mario-dagen, fant vi like godt ut at vi skal rangere alle Mario-spillene. I tillegg hører vi fra Are som endelig har spilt Resident Evil Requiem (på stream!) og Inger Lise som gjør … Les mer
-
Yngvil, Are, Erik og Jostein snakker Resident Evil Requiem, Resident Evil-skurker, hvorfor Bloodborne remaken kanskje aldri kommer, og ikke minst: Sony trekker seg ut av multiplatform-publishing. Her… Les mer
- Visa fler