Dagens Medicin Podcasts
-
Hur går återhämtningen för annonsförsäljningen i nyhetsmedierna efter pandemin? Vem är vinnare och förlorare? Och hur ser prognosen ut framöver?
Svaren finns i den senaste upplagan av reklamintäkterna hos svenska medier med nyhetsjournalistik. En årlig rapport som görs av IRM, Institutet för reklam- och mediestatistik, på uppdrag av Institutet för mediestudier. Varmt välkommen!
Medverkande:
Madeleine Thor, vd IRM
Johan Taubert, vd Tidningsutgivarna
Anders Malmsten, journalist, författare och grundare av Dagens Medicin.Moderator: Ulrika Beck-Friis, föreståndare, Institutet för mediestudier
-
I avsnitt 4 av Fysioterapeuternas podd ”En podd i rörelse” samtalar förbundets ordförande Stefan Jutterdal med Christina Kennedy, chefredaktör för Dagens Medicin. Samtalet handlar om debattklimatet i sociala medier och hur det har förändrats de senaste åren.