Avsnitt
-
I detta avsnitt av Genvägen samtalar vi med Fredrik Hallberg. Räckvidds-missionären från Köping berättar om hur du lyckas som marknadschef 2019. Han pratar om att du måste fokusera på saker som enkelhet, bekvämlighet och tillgänglighet. Piece of cake alltså. Han berättar om sanningen bakom den digitala transformationen och vilka sajter du ska besöka för att ligga i fronten. Fredrik jobbar idag som konsult på Kapero. Don’t miss it. Tune in.
-
I detta avsnitt av Genvägen samtalar vi med Sahra Talén, Head of Operations för smyckesföretaget Montluc. Sahra har en bakgrund från mediebyråvärlden men har nu tagit steget till smyckesbranschen. Montluc är en spännande startup som säljer superhajpade diamantsmycken via e-handel. Endast 2-3% av alla diamanter tilltänkta för smyckesindustrin kvalar in att bli en Montluc-diamant. Sahra berättar om hur man ska lyckas sälja dyra exklusiva smycken via nätet, om hur man bygger smycken med robotteknik, och om carat, cut, color och clearity. Don’t miss it. Tune in.
-
Saknas det avsnitt?
-
I detta avsnitt av Genvägen samtalar vi med Nina Lindvall, vd för Interflora. Nina har en lång och bred erfarenhet av olika branscher, bland annat mode- och mediebranschen. Vi får ta del av hennes erfarenhet och Nina berättar bland annat om likheter och skillnader mellan blomsterbranschen och andra branscher hon verkat i. Vi pratar även om köpbeteenden, digitalisering samt logistik. Och naturligtvis om Interfloras framtid, konkurrenssituation samt potential i e-handelns framfart.
-
Välkommen till en samtalspodd med Lita Nazar från Mediekompaniet. Lyssna på samtalet med Daniel Collin. Mer aktuell än någonsin med sin bakgrund som chef över mediebyrån MEC och nu med sina krönikor och tankar på olika plattformar. Välkommen på vår resa!